poniedziałek, 10 lutego 2014

Siedzę przy komputerze i nadal dziwie się swojemu dzisiejszemu szczęściu. Ranek powitał mnie ciepłymi promieniami słońca (jakże wiosennymi!) i gorącą kawą w ulubionym kubku, podaną wprost do łóżka. Podczas gotowania nic mi nie wykipiało- zawsze podczas przygotowywania obiadu zalewam kuchnię. Sue już śpi co jest totalnym zaskoczeniem. Z pewnością jeszcze to odcierpię za kilka godzin.
Tak. Ten dzień jest miły. Oby takich więcej. Właściwie to wyjątkowo przyjemny.. nie dostałam opierdzielu od męża jedynego za grzanie ziemi z nasionami. Cóż. To Matka Natura ustala zasady.. skoro muszą mieć ciepło. Pf co poradzę.

Czuć wiosnę. .To dosyć drogi dla mnie czas. Przez całą zimę kumuluję swoje ogrodowe chciejstwa by ze wzmożoną siłą wybuchły one właśnie wiosną. Marzy mi się wiele roślin, niestety mój ogród nie jest z gumy, więc racjonalnie muszę rozdzielać miejsce. Spełnionymi marzeniami (no już mogę tak powiedzieć- decyzja pojechania po nie już w sumie zapadła) jest czarny bez 'Black Tower'




Bez koralowy 'Goldenlocks' i 'Plumosa Aurea'

Na bzy zachorowałam miłością szczerą. Są proste w prowadzeniu, nie wymagają specjalnych zabiegów, tworzą piękne zwarte kępki i na jakby nie patrzeć trochę nasze - ten pierwszy to kuzyn czarnych bzów z których babcie robiły soki. Sentyment więc ogromny.
I jeżeli mam być sama ze sobą szczera to na więcej takich sporych roślin nie mam miejsca. Chyba, że zbudzę kawałek domu ale to raczej odpada. .

7 komentarzy:

  1. opinia znajduje sie w notce ;)

    ja uwielbiam wiosne ;) juz czuje jej zapach i sama w to nie wierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdecydowanie czuć wiosnę :)
    Zaobserwować można inne pory roku, a mało co zimę ;p

    Wiem coś o MC'u pracowała tam moja kuzynka i też "podała mi takie informacje". Dziękuję, że również zachciałaś mnie o tym poinformować, będę bardziej uważała na to co zamawiam :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i fajny blog !
    Zapraszam do mnie może akurat Ci się u mnie spodoba :) Zachęcam do zaobserwowania :)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ale piękny wygląd bloga *o* Jestem zachwycona ♥

    mogę liczyć na klika od Ciebie w górny baner na moim blogu? sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talnt do zdjęc. Obserwuję!
    strawberryandblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdjęcia roślinek na górze nie są mojego autorstwa. Nawet ich (JESZCZE!) nie mam w ogródku.

      Usuń
  6. śliczne zdjecia!
    Świetny blog i posty!
    życze powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://want-cant-must.blogspot.com
    Robie wyglądy blogów, jeśli jesteś zainteresowana pisz :)

    OdpowiedzUsuń