piątek, 7 lutego 2014

Olejek łopianowy z czerwoną papryką- Grenn Pharmacy

Dzisiaj o olejku do włosów z Green Pharmacy. Pewnie częśc z Was słyszała już o tym produkcie, niektóre z youtuberek porobiły recenzję na jego temat.
Dopiero zaczynam przygodę z olejowaniem, więc o efektach Wam nie powiem. Z pewnością włosy po nim zdecydowanie lepiej mi się układają. Nawet po dwukrotnym myciu, czuje że produkt do końca się nie spłukał. Nie ma zapachu, zatem nie ma co drażnić. Nie jest jakiś mega wydajny- ta w sumie mała flaszka starczy mi góra na 5 myc (ten widoczny ubytek to ilość jaka poszła na jedno użycie)

Cena jednak jest przystępna, bo zapłaciłam za niego jedynie 5 zł. Z tego co mi wiadomo dostępny jest w aptekach i drogerii Natura.
Ma podobno stymulować porost włosów. Jak mówię- dopiero zaczynam więc na ewentualne efekty jeszcze troszkę trzeba poczekać. Jak na razie nie mogę na niego złego słowa powiedzieć. Sporo osób narzeka na szeroki otwór w butelce, jednak ja i tak przelewam część która chce nałożyć do miseczki. Mi to zatem nie przeszkadza.
Znacie ten produkt?
Używacie?
Jakie inne tanie olejki polecacie?

9 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego jeszcze ale fajny blog - Skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ja go nie uzywam do claych wlosow tlyko na smkore glowy ;) Bo jesli ma zadzialac miedzy innymi na szybszywzrost to wlasnie w cebulki trzeba go wsmarowywac :D nawet nie chce myslec jak szybko by mi sie skonczyl gdybym miala nim olejowac cale wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie używam na całe włosy. Jedynie na skórę głowy. Może gdzieś coś nie dopisałam :)

      Usuń
  3. miałam ten olejek :) wcierałam go regularnie w skórę włosów i przyrost był zdumiewający - nie spodziewałam się tego po produkcie kosztującym 5zł!
    włosy przestały wypadać a do tego bardzo wydajny :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)
    www.likemywholefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego ale wypróbuje
    zapraszam na mojego bloga i zachęcam do udziału w konkursie http://iza-izuu.blogspot.com/2014/02/konkursk.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam go :)
    ja używam jantaru
    calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi!
    Acabo de descubrr tu blog! Es muy original y se nota que trabajas en el blog como si fuera un trabajo mas
    TE SIGO! Y me haria mucha ilusion que me siguieras via BLOGLOVIN
    Muuuuuakks :)

    http://www.etlittlethings.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze.... Może wypróbuję...
    Zaczęłam niby jeść drożdże w tabletkach, aby działać wewnątrz no, ale to też może być ciekawa opcja :) Zdawaj tygodniowe relacje, j pokaż może swoje włosy teraz, aby za miesiąc porównać :)


    Pozdrawiam,

    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysł, tak też zrobię, chyba jednak taki podsumowujący po miesiącu. Mi włosy bardzo wolno rosną

      Usuń