wtorek, 4 lutego 2014

Obraz

Od dobrych kilku lat przymierzam się do namalowania własnego obrazu. Mam zrobiony ogólny szkic, planuje wykorzystanie farb akrylowych. Boje się jedynie kosztów tych malowideł. Będzie tyle kolorów, że strach się  trochę za to zabrać. Muszę zacząć kupować pojedynczo tubki to może w końcu zacznę malować.. Planuje tworzyć nie jednym płótnie lecz na 4, które po ' złożeniu' będą tworzyły całość. Czuje bowiem, że mój słomiany zapał nie pozwoli mi na skończenie wszystkiego za jednym zamachem. Jak przerwałam rysowanie głupiego obrazka dłużej niż na 2 dni to mogłam go od razu wyrzucić, nigdy go bowiem już nie skończyłam .A małe kwadraty byłoby mi po prostu łatwiej.
Jaki będzie? Bajecznie kolorowy. To na pewno. Rysunkowy, wszystko ma sprawiać wrażenie dobrej ilustracji z książki dla dzieci. Chcę żeby pojedyncze sceny zawarte na płótnie nawiązywały do ważnych wydarzeń w moim życiu. Wyobraźcie więc sobie ile pracy i kombinowania kosztowało mnie narysowanie całego szkicu. Tym bardziej, że nie chce chamskich przejść między kolejnymi fragmentami obrazu, to wszystko ma współgrać, tworzyć całość. Pragnę by te moje wypociny wisiały kiedyś w pokoju Sus. Taka pamiątka, coś dla niej.



Na prawdę próbowałam znalesc coś na podobieństwo tego jak ja planuję stworzyc ale nie potrafię odszukać czegoś co chociaż nawiązywałoby. Wybaczcie..

9 komentarzy:

  1. Czeekam na efekty :)

    ____________________________
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/
    Najbardziej boli świadomość, że już nigdy nie będzie tak jak dawniej...
    Zrewanżujesz się u mnie komentarzem?

    OdpowiedzUsuń
  2. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! informacja na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! :)
    http://claud-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż to prawda, farby są bardzo kosztowne, szczególnie jeśli zamierzamy kupić dużo kolorów.
    Trzymamy kciuki, żeby wszystko poszło po Twej myśli i czekamy na dzieło ;)
    Pozdrawiamy!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastawiam się nad zakupem tańszych, niekoniecznie gorszych farb. Nie potrzeba mi niczego z górnej półki. Takie przeciętniaki mnie z pewnością by zadowoliły :)
      Dziękuje :*

      Usuń
  5. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w tworzeniu :)
    Zapraszam do mnie na nowy post: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najtaniej Cię wyjdzie jak zamówisz farby przez internet prosto z hurtowni :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając to, znów zapragnęłam coś stworzyć. Może wtedy, gdy będę miała ferie coś zacznę.
    Powodzenia w tworzeniu!

    OdpowiedzUsuń