sobota, 4 stycznia 2014

Ziaja

Gdy wstałam zastanawiałam się o czym by tu napisać. Dość spory okres czasu do pielęgnacji używałam kosmetyków z Ziaji. Jest to nasza Polska firma z Gdańska, która ma całkiem dobre produkty za przystępną cenę. Tylko z dostępnością nieco gorzej. Obecnie troszkę odeszłam od ich produktów, sama nie wiem czemu. Ale oto rzeczy których używałam i moje opinie o nich.
Moja przygoda z tą firmą zaczęła się od produktu z serii 'kozie mleko'
źródło

Było to bodajże mleczko do twarzy kupione przy okazji w Tesco za... 8zł?Jakoś tak. Pamiętam, że nie przesuszał skóry, jednak nie radził sobie z makijażem oczu (bo właśnie do zmywania tapety go kupiłam (; ). Cała seria ma ładny delikatny zapach i jest bardzo wydajna. Z resztą jak chyba wszystkie produkty tej firmy. Później połaszczyłam się na zestaw balsamu do ciała i mydła pod prysznic w dużych opakowaniach za 12 zł chyba- wiem, że ta promocja była w Netto i wszystko poszło w niecały dzień.
I o ile do balsamu nie mam zastrzeżeń tak od mydełka dostałam swędzącej wysypki na całym ciele.

Podobne doświadczenie jeśli chodzi o uczulenia mam z ziają oliwkową
źródło
I o ile małe opakowanie (zielone) mojego M. nie uczula to już te 'rodzinne' jak najbardziej. Chociaż ja mam teraz duży kubeł. Nadaje się pod makijaż, nie mniej zapach nie powala. Nie lubię akurat tego aromatu.. Na szczęście nie jest taki narzucający się.

Do higieny intymnej od lat używam produktów z Ziaji, pokazywać ich już nie będę chyba każdy wie o które chodzi.
W sumie automatycznie Sus wskoczyła na ich produkty tym bardziej, że mają całą linie kosmetyków dla dzieci. Moja opinia?
Z ich produktów
dla dzieci jestem zadowolona, robią to co mają w założeniu. Jedynie oliwka z kaczuszką uczula Sus, reszta bez zarzutu. Opakowania starczają na naprawdę długo i widzę, że coraz więcej drogerii wystawia je na stały asortyment. Woń serii Ziajka jest tak uroczy, że od razu kojarzy się z malutkimi dziećmi (:
No i nie sposób przy okazji dziecka wspomnieć o tym produkcie. Ja nie mam nawet jednego rozstępu, smarowałam się regularnie. Czy to dzięki temu specyfikowi? Nie wiem, może i tak bym nie miała, a może rzeczywiście pomogło. Skóra była nawilżona więc to zmniejszyło ryzyko..Jakoś nie mam zdania na ten temat. Zapach jak dla mnie koszmarny.

I to tyle jeśli chodzi o moje podsumowanie ich produktów. Jak Wasze doświadczenia z tą firmą?

10 komentarzy:

  1. bardzo lubię kosmetyki z firmy Ziaja. przede wszystkim kremy. podoba mi się kokosowy krem do rąk :)

    http://yourcaer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś "nic do tej firmy nie mam".
    Rzadko używam ich produktów, ale już gdy używam, to sprawdzają się w miarę ok.
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tę firmę, zwłaszcza kremy ;)
    Bardzo ciekawy post i świetny blog ;)
    zapraszam do siebie: http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio lubię tę firmę . Ich kosmetyki mi nie służyły ..

    Zapraszamy : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog! Ciekawy post! Świetne zdjęcia!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://sally-sallyy.blogspot.com/ obserwujemy ?
    mam jeden krem i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny blog! Świetny post ! *.* Naprawdę mi się tu podoba, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to daj mi znać w komentarzu u mnie na blogu, abym mogła się odwdzięczyć, jeśli nie to po prostu zignoruj tą propozycję. Jeszcze raz fajnie tu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog jest niesamowity (naprawdę). Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a my na pewno się odwdzięczymy.
    Zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów
    (u nas zawsze obserwacja za obserwacje)
    aloohaparadise.blogspot.com
    just-click-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post! Śliczne zdjęcia! Świetny desing!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://fotografingbejbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń