wtorek, 14 stycznia 2014

Zakupy! (:

Chyba jak każda kobieta lubię zakupy (nie oszukujmy się 98% z nas mogłoby wędrować między półkami/wieszakami wiele godzin). Nie mniej ja chodzę 'swoimi trasami'. Punktami głównymi na mapie moich wycieczek są second handy. Uwielbiam je ♥ (te temat rozległy więc zostawię na inny post), zachodzę tam przy każdej nadarzającej się okazji. Często odwiedzam również drogerie- najczęściej Rossmann, Pepco i pasmanterie.
Dziś we dwie Sue ruszyłyśmy w poszukiwaniu czegoś ciekawego, głównie spodenek dla małej, takich do darcia na podłodze. Jak to jednak ze mną bywa, zakupiłam kilka rzeczy więcej, z których jestem bardzo zadowolona. Oto one:

W Pepco maja fajne rzeczy w przystępnych cenach. To chyba jedyny sklep gdzie kupuje coś nowego.. Ostatnio umyśliły mi się rajstopy, które wyglądałyby jak wełniane. Te spełniają moje wymagania (14,99zł), wydaja się bardzo ciepłe- kolor grafit (bo tego chyba za bardzo na zdjęciu nie widać)




Skończyła mi się jakiś czas temu kredka do brwi.. Lubie je zaznaczyć, bo mam bardzo szerokie (co zmusza mnie do regularnego ich usuwania) ale jak je wyrwę robią się takie... rzadkie. Zdecydowałam się na konturówkę do oczu firmy Wibo w kolorze brąz. Przy okazji wizyty w Rossie  nie mogłam sobie również odmówić zakupu maseczki nawilżającej z Ziaji. Świetna jest ^^ polecam na prawdę.
I w sumie niechcący stałam się posiadaczką masełka do ust z Nivea Wanilia & Macadamia. Bardzo ładnie pachnie i co dla mnie ważne nie ma smaku ani koloru. Robi to co powinien- nawilża i chroni przed działaniem mrozu, wiatru



A jak gdzieś wyżej wspomniałam odwiedziłam sh. Kupiłam sobie komin (z Cubus za 8zł) i koszulę  ( H&M 12zł) które możecie obejrzeć na zdjęciach poniżej. Koszuli może bym i nie brała ale nie mam żadnej,a w niektórych sytuacjach się jak wiadomo przydaje.



Nie mogłam się również oprzeć cudownej koszulce dla kuzynki mojej Sue. Przepiękne szczegóły tak mnie urzekły, że nie mogłam jej tam zostawić, no po prostu nie mogłam. Myślę, że 6 latka będzie nią zachwycona.Z resztą sami zobaczcie:



Oby więcej takich bezstresowych i udanych dni jak ten (: Do następnego postu moi mili

15 komentarzy:

  1. Widziałam te rajstopy ♥ Są mega

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszulaa *.*

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście kocham zakupy!:)
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :)

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy:)
    Cos ceizko z ta obserwacją mysle ze wiecej obserwatorów zdobedziesz gdy zrobisz po prostu tak jak wszyscy a nie oddzielnie posty i komentarze:)Mozna wspisac u wujka google i wszystko wytłumaczy co jak:)
    sapraszam do mnie na oserwacje:)
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, mam na imię Wiktoria i jestem z Norwegii.
    Masz fajny blog, serio :-)
    Mam konkurs, czapka z CARHARTT :-)

    http://toppmalinka.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koszula :3

    Obserwujemy? Daj znać u mnie na blogu;*
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tani ten komin :D
    Obserwujemy?
    http://miss-cosmo15.blogspot.com
    + będzie mi super miło jak klikniesz w banner oasap, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. własnie dziś kupiłam tą samą maseczkę i mam tez masło do ust z nivea tylko malinowe bardzo fajnie sie sprawdza ;-)

    www.mariamagdalena23.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. inspirujący post ^^
    zapraszam do mnie i proszę o klikanie w link do SHEINSIDE w poście - potrzebuję 100 klików! :D
    http://fashionable-sophie.blogspot.com/2014/01/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny blog ! Świetnie piszesz ! ale nie tylko to ! widzę że Ty jesteś świetna ;) tami-taami.blogspot.com ZAPRASZAM CIĘ DO UDZIAŁU W KONKURSIE W KTÓRYM MOZNA WYGRAĆ WYMARZONY DESIGN ALBO NAGŁÓWEK BLOGA ! WAŻNE JESZCZE PRZEZ 3 DNI :) POZDRAWIAM ~TAMI ☻

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super rzeczy ! <3
    dorey-doorey.blogspot.com
    skom?obs?

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz całkowitą rację co do zakupów - dzisiaj też się wybieram :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rzeczy:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥ kliknęłabyś w baner sheinside na moim blogu?<3 pozdrawiam ♪

    OdpowiedzUsuń