niedziela, 19 stycznia 2014

Wczoraj. Godzina 22.34. Przez moje wieczne przestawianie wszystkiego i poczucia, że wszystko spamiętam (naiwna!) często czegoś szukam. Tym razem zapalniczki. No cholera, była na piecyku! Na stole nie ma, na szafce też nie. Kieszenie spodni puste. Hmmm na mikrofali nie ma. Niech to szlag! Z rezygnacji moje ręce znalazły się w kieszonkach od kurtki, którą właśnie miałam na sobie. O jest! Zapalniczka się odnalazła. Jednak zdziwiło mnie moje kolejne odkrycie. Smoczek Sue, który zginął bite dwa miesiące temu. Wina zrzucona na M. bo on zawsze wszystko gubi, więc wymówka najwygodniejsza.Tylko po jaką cholerę ja go wsadziłam do kieszeni?! Tego dnia gdy zniknął pamiętam, że szukaliśmy go przez pół dnia odsuwając wszystkie meble. No nie powiem.. średnio się popisałam. Widzę, że moje kieszenie robią się jak torebka. Kiedyś trafnie opisał to mój kolega 'kobieca torba nie jest po to by w niej coś znaleźć tylko po to, żeby w niej wszystko było'. Niestety muszę się z nim zgodzić. I od razu kojarzy mi się demot:







Chce też  podziękować za bardzo miły komentarz Angeli M.(jej blog) pod poprzednim postem, który urzekł mnie totalnie. Dziękuje Wam wszystkim i każdemu z osobna za te miłe słowa :*

9 komentarzy:

  1. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super bloga! Na pewno zajrzę tu nie raz! Co powiesz na wspólną obserwację? Oczywiście jeśli spodoba Ci się mój blog :*
    pozdrawiam
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post uwielbiam sposób w jaki piszesz , milo się czyta <3
    Buziaki ! <3 Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek :
    Na stronie www.picmonkey.com -----> zmniejszysz nagłówek, specjalnie dla Ciebie szukałam najprostszego sposobu jak Tobie to wyjaśnić, znalazłam stronkę, na której o tym wspominają :)

    -------> truscaveczka.blogspot.com/2013/05/jak-zrobic-wasny-nagowek-na-blog-bez.html

    5 i 6 zdjęcie :)
    Mam nadzieję, że pomogłam, daj znać czy się udało :*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)

    http://julkkaxx.blogspot.com/ byłoby mi bardzo miło jakbyś zajrzała. Jeśli zaobserwujesz z chęcią się odwdzięczę, a dla mnie to naprawdę wiele znaczy. Mam nadzieję, że ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! :)
    Ten obrazek jest taki prawdziwy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ahahaaahah ten tekst na obrazku mnie rozwalił na łopatki hahah ;D
    // klikniesz na moim blogu w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwacja za obserwację lub dodanie blogów w ulubionych blogach ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha z tą torebką to prawda ;p Dzięki tobie dziś się uśmiechnęłam-dziękuje!
    Obserwuje i liczę na uczciwy rewanż ;***
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń