poniedziałek, 6 stycznia 2014

Tak jak obiecałam wracam z pozytywnym nastawieniem (:  Marzy mi się sypialnia z ogromnym łóżkiem i masą poduszek. A dokładniej mówiąc małych jaśków z dekoracyjnymi motywami. O tym właśnie napiszę. Poszperałam ciutkę w internecie i znalazłam takie o! Wpadły mi niesamowicie w oko, nie mniej kupować na pewno nie będę. Jestem z tych co robią same, więc kupię pewnie tylko gdzieś na promocji te wypełnienie poduch a poszewki sama porobię.
źródełko
źródełko

źródełko

Równie śliczne są poszewki z elementami jeansowymi. Niestety zdjęcia takich nie potrafię znaleźć są jedynie w mojej głowie.  Te wełniane planuje zrobić na szydełku ale dopiero, gdy uporam się z obecnym projektem. A wy co o nich myślicie? Podoba się Wam również takie poduszkowe królestwo?

5 komentarzy:

  1. musisz koniecznie pokazać poduszkę jak zrobisz już ją .


    poklikasz w banner AUPIE ?
    Dla bloggerek takich jak ty to
    ważne . Z góry Dziękuję .
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaaaa. świetne te poduchy :) ale nadają fajnego uroku każdemu z pomieszczeń:) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ładnego bloga. :) Też lubię mieć dużo poduszek na łóżku :)
    Zapraszam do mnie :) http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mieć pełno poduszek na łóżku :D
    podobają mi się te z literkami <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :)
    Zapraszam do mnie, mile widziany komentarz i obserwacja :)
    http://syluublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń