czwartek, 2 stycznia 2014

Serduszkowy zawrót głowy

Jestem artystką! Lubie bawić się różnymi technikami, sprawdzać swoje możliwości. I o ile moje ostatnie próby robótek na drutach skończyły się niepowodzeniem, tak szydełkowanie idzie mi myślę całkiem dobrze. Warto dodać, że takie podejścia nic mnie nie kosztują, bo i wypożyczalnie sprzętu mam na dole (dziękuje mamusiu (:  ), a reklamówkę włóczek pamiętających PRL zaraz za ścianą. Cieszę się chociaż z tego, że wykorzystam je w sposób twórczy i na coś się przydadzą. Zatem do tematu- natknęłam się ostatnio na filmik gdzie kobitka robi piękne serduszka na szydełku i do tego świetnie objaśnia krok po kroku, więc dla mnie, laika szydełkowego jest to bardzo pomocne klik Jak to do mnie podobne, z zapałem zabrałam się do pracy, takie wychodziły :


Jednak to mi troszkę mało. Robię po dwa egzemplarze z każdego koloru i zszywam z nich tak jakby poduszkę, którą wypełniam włóczką i kształtuje typowy zarys serca. Myślę, że to całkiem ciekawie wygląda a do tego praktyczne, bo nadają się na choinkę, ozdobę firanki czy nawet jako oryginalny pomysł na Świętego Walentego..





Oczywiście wielkość zależy od grubości włoczki i tego jak ciasno się robi. Co o nich sądzicie?  Wybaczcie jakość

8 komentarzy:

  1. jakie ładne! :)

    http://suzii-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne są takie serduszka :) jednakże ja to na 100% nie umiałabym zrobić takich;)
    Bardzo interesujący post! ;P
    Zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wbrew pozorom są bardzo łatwe, polecam. Mi wyszło za pierwszym podejściem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny masz blog ;)
    http://lans8380.blogspot.com/ zapraszam wszystkich na mój blog ;> kazdy komentarz i obserwowanie bedzie odwzajemnione ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę spróbować w wolnej chwili.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sate serduszka :]

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  7. Bardzo fajny i ciekawy blog jestem pod jego całkowitym wrażeniem . Masz wielki talent do pisania ale też i bardzo interesujący wygląd jest twojego bloga .Obserwuje oczywiście i dalszej motywacji do pracy . Pozdrawiam Spider i cudownie jest u ciebie . .
    mojmozg13.blogspot.com
    + chciała bym cię serdecznie też zachęcić do kliknięcia w link SHEINSIDE.com jest to dla mnie ważne, a jeśli skomentujesz i powierz, że kliknełaś udostępnie twój adres bloga w kolejnym moim poście . Zachęcam i pozdrawiam . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Fajna notka! Śliczne zdjęcia!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń