poniedziałek, 13 stycznia 2014

Priorytety

Dzisiaj tak krótko o dojrzewaniu. Nie takim cielesnym, bo anatomią nie mam zamiaru się zajmować ale o psychikę mi chodzi. Zawsze marzyłam o kilku rzeczach. Psie- szczytem moich aspiracji było kupienie sobie chihuahua, z piękną jabłkowatą głową i po dobrych rodzicach. Opcjonalnie mógłby być psiak ze schroniska, jednak na to się rodzice nie zgodzili. Później zapragnęłam mieć lustrzankę. Nie musiał być jakiś szał, po prostu marzył mi się lepszy aparat. Ani tego, ani czworonożnego koleszki nie mam. Nie było na te moje marzenia funduszy. Jednak gdyby mój M. powiedział mi teraz ' kupie Ci i jedno i drugie' z całą pewnością powiedziałabym NIE. Czemu? Kup mi robota kuchennego, maszynę do szycia i zajebiste żelazko. Wraz z wiekiem zmieniają się priorytety. Na co mi lustrzanka? Na każdym zdjęciu moja Sus wychodzi pięknie. A pies- wystarczająco się za dzieckiem nabiegam. Jednak miło by było zamiast ręcznie podwijać brzegi gdy skracałam firanki, zrobić to na maszynie.

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wiekiem wszystko się zmienia. Jednak ja jeszcze jestem na etapie lustrzanki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam Cię nie pisz tak, poczułam się staro :c Chociaż w głębi serduszka nadal gdzieś tam o niej marzę.. ;)

      Usuń
  3. Ja tezs jestem jeszcze na petpie lustrzanki tez zawsze chciałam pieska a dostałam tylko...rybki...:(
    Co powiesz na obserwacje za obserwacje?-daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się styl twojego bloga. Jest taki lekki i przejrzysty, przez co lepiej czyta się posty, które są świetne. Widać, że wkładasz dużo pracy w bloga i starasz się, aby był coraz lepszy. :)

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog.
    Też chcę lustrzankę.
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń