środa, 1 stycznia 2014

Nowy Rok

Zatem wczoraj pożegnaliśmy hucznie Stary Rok. Nie mniej ile bym się nie zastanawiała to lepszego już mieć chyba nie mogę. To właśnie w 2013 urodziła mi się piękna córa, która kilka miesięcy później obdarowała mnie promiennym uśmiechem. Teraz gdy jest już sporą panienką robi to na okrągło czym sprawia mi masę radości. Z zapałem na pytanie' kochasz mnie?' przecząco kiwa tą swoją malutką główką, bawi mnie to- wiem, że tak naprawdę nie rozumie pytania i odpowiada tym jakże wyćwiczonym ostatnio gestem :) W razie przestrachu czy smutku, wymownie wyciąga rączki i woła 'mama'. Nie ma nic cudowniejszego niż dziecko. Więc czy może ten rok być lepszy? Ciężko mu będzie. Postanowień nie mam żadnych, no może poza trzema skromnymi.. 1. douczać się angielskiego, bo niestety połowa co była w głowie odeszła w kierunku bliżej nieokreślonym;  2.jeść na śniadanie owsiankę na mleku z owocami i 3. zrobić w  końcu ten cholerny tatuaż, który mam w głowie. Ale tylko jeden! Dwa mi starczą.
Mam nadzieję, że dla Was 2014 będzie tak wyjątkowo udany jak ten mijający dla mnie! I wytrwałości w postanowieniach noworocznych, bo rzadko kiedy je się niestety dotrzymuje.

Chciałabym jednoczenie podziękować Wam za miłe słowa w komentarzach w poprzednim poście. Oczywiście mamie przekazałam, jest jedyną osobą która wie o blogu. Ucieszyły ją bardzo te internetowe życzenia. Dziękuje, że jesteście i to czytacie :)

3 komentarze:

  1. Obserwacja za obserwacje ? Jeśli tak napisz w komentarzu na blogu,że to zrobiłaś,a my zrobimy to samo :) http://oliviandclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, dodawaj więcej zdjęć :)
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, mówisz i masz. Kolejny post już ma zdjęcia dodane ;)

    OdpowiedzUsuń