piątek, 17 stycznia 2014

Noworoczne postanowienia

Ah głupoty, głupoty.. Dla tych którzy się nie doczytali były ( no właśnie BYŁY!) trzy:
  1. Zrobienie drugiego tatuażu- nie mam funduszy, a takim tempem jakim zbieram na niego kasę to mi chyba z 10lat zajmie. Mój 'maluszek' wygląda tak i jest drwiną z samej siebie
  2. Jedzenie owsianki- haha, nie to żebym nie jadła ale aż dwa razy mi się zdarzyło, z dużą porcją krojonych mandarynek, suszonych śliwek i rodzynek. Dobre to było ale nie mam zawsze czasu tego gotować.A gotowców nie chce kupować, sama chemia.
  3. Szkolić angielski.. No tak średnio mi to idzie.. Szczerze mówiąc to nawet książki nie otworzyłam. Więc wpadłam na taki pomysł- przy każdym poście dodawać na końcu po dwa słówka, jestem z tych co uczą się przez wielokrotne pisanie, a tu mam pretekst żeby pisać regularnie.
  
Zatem słówka na dziś:
  • drought- susza
  • degrees centigrade- stopnie Celsjusza

7 komentarzy:

  1. Powodzenia, obyś wytrwała ! :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje ?

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia :))))
    świetny blog :)))
    obserwujemy? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam żadnych postanowień na nowy rok:)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli się zgadzasz to daj mi znać w komentarzu żebym mogła się odwdzięczyć, jeśli nie to zignoruj tą propozycje :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny blog ! Świetnie piszesz ! Ale nie tylko ! widzę że właścicielka również =3

    tami-taami.blogspot.com

    ZAPRASZAM CIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE W KTÓRYM MOŻNA WYGRAĆ WYMARZONY DESIGN BLOGA LUB NAGŁÓWEK ! JESZCZE JEDEN DZIEŃ ! POZDRAWIAM TAMI ☻

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje postanowienia w postaci dłuugiej listy czekają na spełnienie :)
    http://alma-del-juego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń