piątek, 31 stycznia 2014

Już od samego rana zastanawiałam się o czym by Wam tu napisać. Mój blog to nie jedynie posty tematyczne ale i takie o niczym, o codziennościach. Jakoś ostatnio ich mało więc może kilka słów.
Dni płyną mi bardzo spokojnie, nie muszę wychodzić na tą okropną wietrzną pogodę. Jedynie pokonuję  dystans 10metrów, żeby zanieść jedzenie dla kozy i z Sue na sanki. Ten w sumie stały pobyt w ciepełku bardzo mi służy i nie powiem- cieszy, bo nienawidzę śniegu, mrozu i wszystkiego co związane z zimą.
Po znajomości udało się naprawić laptopa, więc niedługo będę mogła pisać w łóżku, czy przy kaloryferze. O jak świetnie :)
Co do sh kupiłam sobie ostatnio sweterek w kolorze kremowym, z którego jestem ogromnie zadowolona. Teraz jest w praniu ale kiedyś obiecuje pokazać ;) Wczoraj udało mi się zdobyć ziemię do wysiewu i trochę nasion warzyw. Stwierdziłam jednocześnie, że mam stanowczo za małe parapety i nie wiem gdzie to wszystko pomieszczę. Pewnie część będzie musiała przygarnąć mama.
Jutro szykuje dla Was post z moimi modeliniakami. Już są wygotowane, kończę lakierować. Zatem do jutra moi drodzy :)

8 komentarzy:

  1. dodawaj jakieś zdjęcia do postów. chociażby z neta ;* lepiej będzie się je wtedy czytało :P
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie do każdego posta mi pasuje.. Dziś nawet za bardzo nie wiedziałam jakie zdjęcie by to miało być.. :/ Nie mniej dzięki i staram się :*

      Usuń
  2. ok, czekam na jutrzejszego posta :)

    ►BLOG◄

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz może recenzję jakieś dobrej książki? :)

    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam! :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, już nawet wiem jaką. Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na post :)
    obserwujemy ?

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet i posty dotyczące codzienności są bardzo ciekawe, nie tylko te tematyczne :)
    http://katykaaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń