sobota, 11 stycznia 2014

Chce się pochwalić czymś co zrobiłam dwa dni temu w przypływie twórczej weny. Natrafiłam gdzieś w sieci na zdjęcie pacynek na palec, robionych szydełkiem. Więc jak już jestem na tym etapie to czemu by nie spróbować. Na razie zrobiłam tylko smoka, planuje jeszcze kilka postaci- owieczkę, królewnę, księcia, świnki i wilka. Co myślicie o moim dzierganym zwierzątku?



Zrobiłam go dla Sue, bo chyba nic nie budzi bardziej wyobraźni niż takie zabawki. Zdaje sobie sprawę, że trochę wody w Wiśle upłynie zanim ich użyje do celu w jakim zostały stworzone ale w głowie mam jedno- mogłam coś zrobić dla mojej córeczki ♥

9 komentarzy:

  1. Fajny blog
    obs za obs?
    szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  2. Twój blog bardzo mi się spodobał :)
    Czekam na twoje kolejne posty.
    A może obserwacja za obserwację?
    Jeśli zaczniesz, ja na pewno się odwdzięczę :3
    Pozdrawiam:)

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko jakie cudo! Ja nie potrafię zaszyć dziury... ;c

    Jeśli masz czas możesz wejść na mojego bloga: www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com. Ale do niczego nie zmuszam!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, zaobserwowałam i liczę na to samo http://www.na-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ;) Teściowa mojego brata próbowała mnie kiedyś nauczyć szydełkować, ale z moimi dwiema lewymi rękami - nie wyszło :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki *-*

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaa Zazdrosze talentu! *-* Cudo ..! :)
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń