piątek, 10 stycznia 2014

Ale dziś wieje! U Was też? Nawet nie wychylam nosa z domu, boje się żeby Sue nie przewiało- jeszcze tego mi brakuje. Mam dla Was coś myślę ciekawego, co zrobiłam na szydełku, niestety zdjęć na razie nie posiadam więc wstrzymam się z dodawaniem do niedalekiej przyszłości. Natomiast dzisiaj chce napisać o przedmiocie irytującym bardziej niż klocki. Pianinko. Również prezent gwiazdkowy. Wygląda tak :




Generalnie super przyjemne melodyjki, kolorowe i dziecko nie musi się namęczyć żeby zabawka wydała z siebie jakiś dźwięk. Jak jest nowa. Mamy 10 styczeń, a ja już mam z nią problemy. Od samego początku musieliśmy zakleić otwór na baterię, bo nawet przy malutkim wstrząsie, wypadały na podłogę. I gra zdecydowanie wtedy gdy nie trzeba. Kiedy Sue w nią puka w 80% się nic nie dzieję, natomiast gdy śpi- gra sama. Nawet teraz (mała ucina sobie drzemkę) słoneczko, które świeci się podczas grania melodyjek mruga złowrogo. W nocy jestem zmuszona chować je do szafy pod stertę ubrań, bo włącza się totalnie samo, a przez taśmę na bateriach odechciewa mi się dezaktywować je inaczej.
I opis w jednym ze sklepów internetowych- oczy kotka świecą podczas grania melodyjki'. To tu jest kotek?! Niewidzialny kotek z niewidzialnymi światełkami. I bądź tu człowieku mądry :P

9 komentarzy:

  1. Po tym poście mam wrażenie, że zabawki to diabły wcielone...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, dzisiaj pogoda niezbyt dobra. Wiało mocno, a miałam okazję się przekonać, bo niestety musiałam opuścić swój ciepły kąt więcej niż jeden raz... Miałam kiedyś taką zabawkę, tylko domek a na nim narysowane zwierzaki i gdy naciskało się przycisk to wydawały odgłosy, ale chyba też po pewnym czasie ta zabawka padła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku.. balabym sie tej zabawki xD schizy :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre dla dzieci:D

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    ps. Mam wielką prośbę, mogłabyś wejść na mój blog i kliknąć w banner z SHEINSIDE i linki przy kolażu z sheinside? to dla mnie bardzo ważne do nawiązania współpracy a dla Ciebie to tylko minuta! Z góry dzięęęęękuje bardzo! + jeżeli kliknęłaś, napisz w komentarzu u mnie na blogu, dam link do Twojego bloga w następnej notce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod wrażeniem, że wkładasz w niego tyle pracy , pasji i poświecenia jest to niesamowite . Wygląd bloga też masz cudowny . Pozdrawiam .
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    Jeśli mogła bym zaprosić cię na swojego bloga i byś pod klikała wszystkie banery i posty promocyjne które mam na swoim blogu to była bym bardzo wdzięczna i wiele to dla mnie znaczy jeśli skomentujesz napiszesz, że kliknęłaś podasz adres bloga w następnym poscie twój blog będzie wyróżniony z innymi . Jeśli za obserwujesz odwdzięczę ci się .
    + zapraszam na bloga przyjaciółki dopiero co zaczyna i ona też ci się odwdzięczy - http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy jest zwłaszcza opis zabawki :) pozdrawiam http://ksiazkostrefa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, może obserwujemy ?

    Jeśli tak to napisz u mnie ♥

    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń