sobota, 21 grudnia 2013

Witajcie

Już jakiś czas temu zapragnęłam stworzyć bloga. Nie dlatego, że jest to teraz tak popularne, tylko z powodu dużo prostszego, bardziej przyziemnego. Chętnie piszę. Moja 11miesięczna córka ma nawet pamiętnik od dnia narodzin. Ale mało mi. Zajęłam się domem, na pracę nie mam na chwilę obecną możliwości. Zawsze to coś innego, coś co pozwala na to by moja artystyczna dusza.. ilekolwiek jej jest, nie ugotowała się gdzieś między schabowymi, nie zagubiła w gąszczu prania i porozrzucanych zabawek.
O czym będzie? Zobaczymy. Nie lubię planować, nie cierpię rozległych planów na przyszłość. Z pewnością znajdzie się wzmianka o mojej Małej, o dniu codziennym. Smakosze myślę, że też coś dla siebie znajdą. No i bardzo dużo różnych głupot ale to już zostawiam na zaś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz