niedziela, 29 grudnia 2013

Urodziny

Dziś ważny dzień- urodziny mojej mamy ♥ Chyba wspominałam już gdzieś że jest najwspanialszą kobietą na świecie. Nie wyobrażam sobie jej lepszej, nie da się po prostu. Gdy dowiedziałam się o swojej ciąży w głowie miałam jedną myśl- chce być taka jak ona. No i czytamy bajki, wygłupiamy się, staram się chociaż w części dorównać do jej ideału, choć wymaga to nie lada pracy i determinacji.
Znam ją doskonale i wiem co cieszy moją mamę bardziej, a co mniej. Dla niej największą wartość mają prezenty hand made, bo przecież iść kupić róże to żadna filozofia. Realizację swojej małej niespodzianki zaczęłam już jakiś czas temu- odcinałam guziki i inne ozdobniki od za małych ubranek Sus (oczko w głowie babci). Wczoraj wieczorem zebrałam to wszystko i stworzyłam zawieszkę do telefonu/breloczek właśnie z guziczków, kokardek i wstążek.Może nie jest to wykonane w sposób przecudowny, po prostu jest estetycznie. Ja wiem, że dla niej liczy się sam fakt.. teraz będzie miała nas zawsze blisko. Radość była tak wielka, że aż się moja kochana popłakała. Ciesze się, że potrafię zrobić coś co ją tak ucieszy, w końcu to dzięki niej jestem taka. Wspiera mnie we wszystkim i jest najwspanialszą mamą jaką można sobie wymarzyć ♥

21 komentarzy:

  1. Świetny post i blog :))

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie! kocie-lapki.blogspot.com
    Będziesz zawsze mile widziana! Miło by było gdybyś skomentowała jeden post, oraz jeśli Ci się spodoba zaobserwowała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. super tuu;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♫ + proszę kliknij w link na moim blogu w najnowszej notce^^
    pozdrawiam ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, prezenty robione samemu dają o wiele większą radość osobie obdarowywanej niż kupione ze sklepu.
    www.allleexx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam, że takie prezenty są lepsze <3 Więcej włożonego serca : )
    Zapraszam do mnie ... Może obserwujemy ? :*
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wole prezenty robione z serca .
    http://j-u-l-u-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny blog *.*

    http://inspirations-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty robione własnoręcznie dają właśnie taki efekt :)
    Miło , że pamiętasz o urodzinach swojej mamy ;p

    Zapraszam , wymieniam się obserwacjami :))
    http://veraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, własnoręcznie wykonane prezenty są najlepsze, bo od serca ;)
    Mama na pewno się ucieszy :)
    Świetny blog <3
    Zapraszam do siebie: http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 100 lat dla mamy! Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  11. Łączy Was przepiękna relacja :) Chciałabym, żeby i u mnie tak było.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam młodsza popełniłam wiele błędów, teraz dorosłam. Żałuje wielu rzeczy i sytuacji ale jedyne co mogę to pokazywać jej na co dzień ile dla mnie znaczy <3 Takiej miłości Tobie i wszystkim życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym żeby pomiędzy mną a moją mamą też była taka więź jak u ciebie.

    http://crazy-mofo69.blogspot.com/
    http://dancemarti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie mam takiej więzi z mamą ;(

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty robione własnoręcznie są o wiele ciekawsze niż te kupione w sklepach. Wszystkiego najlepszego dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego dla mamy :>
    www.blogkina.blogspot.com :]
    + uwazam ze prezenty robione samodzielnie sa lepsze :>>

    OdpowiedzUsuń
  17. Też wolę prezenty robione własno ręcznie, prosto z serca :)
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przekaż mamie najszczersze życzenia!
    Ja tez najczęściej robię handmade, bo podobnie, jak u ciebie mają dla mnie największą wartość
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wiem ze trochu sóżnione ale życze twojej mamie wsyztskiego czego sobie wymarzy i zeby cieszyła się ze swojej ukochanej blogerki <3

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego!

    http://Fidanzataa.blogspot.com
    twojej mamie

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło czytać, w jaki sposób piszesz o swojej mamie, musicie mieć bardzo dobre relacje ;)

    OdpowiedzUsuń