poniedziałek, 23 grudnia 2013

Obserwacja za odbserwację?

Moi drodzy. Pewnie tym postem podpiszę na siebie wyrok śmierci w blogowym światku, nie mniej proszę nie piszcie takich komentarzy. Po prostu zostawcie linka. Dla mnie subowanie albo obserwowanie kogoś jest na zasadzie, że mi się bardzo podoba czyjś blog. Nie chce i nie mam zamiaru kogoś obserwować tylko dlatego, żebym czuła się 'fejm'. Obserwuje, bo mam ochotę. Nie na wymianę. Tak samo w drugą stronę. Nie wiem jak mogłabym wymagać od kogoś żeby zaczął obserwować mojego bloga tylko dlatego, że ja obserwuje jego.
Życzę miłej lektury mojego bloga, z przyjemności, nie z musu.

2 komentarze:

  1. Zgadzam się, to chyba najbardziej mnie wkurza, ale właśnie tacy ludzie wybijają się na blogerze, bo suma sumarum mają 1000 obserwatorów.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń